موقع خرید تشک به چه باید توجه کرد؟
چه نوع و با چه قیمتی بخریم

خرید تشک

هر خانواده ای وسواس این را دارد که می گوید چه نوع بخرم؟ آیا سلامتی من را تضمین می کند؟ کدام مناسب است؟ کدام برند خوب است؟ آیا با این بودجه ای می توانم بخرم؟ ما به شما کمک می کنیم تا بهترین را پیدا کنید که یکی از عوامل خواب خوب است.

چه موقع تشک خود را عوض کنیم؟ بخاطر استفاده زیاد شکل خود را از دست می دهد و دفرمه می شود بخصوص نوع فنری با اینکه از سیم تشکیل شده است به مرور زمان دچار افتادگی می شود شما باید هر 8 سال یکبار تشک فنری خود را تعویض کنید. ولی تشک طبی مموری فوم تا 10 سال می توانید استفاده کنید.
تشک لایه ای از جنس پشم یا پنبه است بطوری که کل بدن را دربرمی گیرد. در مدل های طبی و فنری قابل تقسیم می باشد که مدل فنری آن به دو شکل فنر متصل و فنر منفصل می باشد.

اندازه 

اول از همه دانستن اندازه برای خرید مهم است. اندازه تک نفره 90*200، 100*200، 120*200 و دو نفره 140*200، 160*200، 180*200 و 200*200 به صورت استاندارد قابل دسترس هستند. شما با اندازه گیری داخل تخت جایی که تشک در آن قرار می گیرد اندازه را متر کنید. شرکت حریر تشک پرنیان برای هر مدل محصول هم سایزهای تک نفره و دونفره را دارد.

بودجه مورد نظر 

با صرف هزینه بیشتر مطمئنا قدرت انتخاب شما بالاتر می رود. باید با تناسب قیمت بالاتر و کیفیت بهتر توجه داشته باشید. در واقع همیشه قیمت بالا به معنی دریافت کیفیت بالاتر نیست. 

وزن 

آیتم های بعدی که روی خرید تاثیر دارد وزن شخص است. هر قدر وزن بیشتر باشد باید تشک مقاوم تر باشد. در وزن های پایین تر معمولا از نوع نرم تر استفاده شود. 
قبل از خرید باید انواع برندهای معتبر را شناسایی کنید و چگونگی تولید آنها آگاهی پیدا کنید. همچنین آخرین استاندارهای ساخت می تواند خواب بهتری بهمراه داشته باشد و در انتخاب نهایی تاثیر داشته باشد.

اهمیت تشک از لحاظ پزشکی

یکی از اصلی ترین ملزومات خانه هست که از نظر پزشکی دارای اهمیت می باشد. وقتی غیر استاندارد و قدیمی باشد خیلی از بیماری های عضلانی و استقامتی به سراغ ما می آید یکی از این بیماری های شایع دیسک کمر است.
طبی برای افرادی مفید است که از بیماری های استخوانی و عضلانی گلایه دارند و اذیت می شوند ضروری است.
البته نباید فراموش کرد که خواب راحت و خوب پراهمیت است. با خرید برندهای خوب و معتبر از محصولات داخلی و خارجی می توانید خوابی آرام را برای خود به ارمغان بیاورید. البته با برند ایرانی در کیفیت و طراحی قابل رقابت با برندهای خارجی هستند و اینکه قیمت تشک ارزان و قیمت یک نفره معمولی نیز در سایت می توانید ببینید.

خرید تشک با استاندارد های روز

اسنیپت پویای شما در اینجا نمایش داده خواهد شد... این پیام به این دلیل نمایش داده می شود که شما هم یک فیلتر و هم یک قالب برای استفاده ارائه نداده اید.

فنر مناسب در تاثیر زیادی دارد. صدا می تواند نتیجه استفاده از محصولات نامرغوب و بی کیفیت باشد.

هنگام خرید تشک به چه عواملی باید دقت کرد؟

در هنگام خرید عوامل زیادی است که قیمت را تحت تاثیر قرار می دهد برخی از این عوامل عبارتند از:

1- تشک طبی برای دیسک کمر، فنری یا طبی فنری باشد که روی میزان نرمی و سفتی آن تاثیر می گذارد. نوع فنری معمولا نرم ارزان، سبک هستند. به افراد با وزن سبک، افراد کم سن و برای مصارف کوتاه مدت توصیه می شود همچنین این نوع تشک قیمت مناسب دارد طبی فنری راحتترین، پرمصرف ترین هستند نه زیاد نرم و نه زیاد سفت هستند. تفاوت فنری در نوع فنر، نوع پارچه، ارتفاع آن می باشد که در قیمت نهایی آن تاثیر گذار است. نوع طبی معمولا سفت و بدون فنر هستند مصارف طبی دارند و مناسب برای افراد مسن و کسانیکه مشکل کمردرد دارند. بهترین نوع تشک برای دیسک کمر از مواد اولیه اسفنج و ریباند است چون این نوع شکل کمر را بخود می گیرند. 

2- اندازه دو نفره یا تک نفره و ضخامت

3- کپسول های هوا

4- نوع فنر منفصل یا متصل، فنر پاکتی و نیز مقدار فنر بکار رفت

کپسول هوا

برای خنکی و گردش هوای مناسب از کپسول هوا استفاده می شود. چون گردش هوای مناسبی در زمان استفاده ایجاد می کند نیاز به پرداخت هزینه های اضافه نیست.

سایت ما با داشتن نماد اعتماد برای خرید تشک، بالش، محافظ، باکس یکی از برندهای معتبر کلبک و بست و با قرار دادن قیمت تشک می توانید به خریدار کمک می کند تا با اعتماد و اطمینان بهترین خرید را داشته باشد. 


فنر میراکویل چیست؟
بهترین نوع فنر از نظر کیفیت